Cum se inregistreaza alte operatiuni de incasare sau plata cu numerar ?

Inregistrarea altor documente de incasare sau plata cu numerar.

  1. Se intra in meniul Contabilitate / Banca si Numerar /Registre de casa

  2. se face click pe butonul Creati si apoi pe butonul Deschideti Casa de bani

  3. In tabul Tranzactii cu numerar  se adauga un element si se completeaza urmatoarele campuri:

  • Comunicare cu numarul documentului

  • Referinta explicatia legata de operatiunea care se introduce

  • Partener:Numele partenerului din documentul justificativ

  • Type- tipul operatiei

  • Suma- In cazul in care e o incasare se scrie suma cu “ + “, daca e plata cu ” -”

      4. Dupa introducerea datelor se va face click pe butonul Salvati si apoi pe Reconciliati

      5. In cazul in care e o operatie ce nu necesita reconciliere se alege contul, sau tipul operatiei,  si apoi se se inchide Registrul de casa.

 

 

Need more info?

This documentation page has been extracted from the Q&A section where you can discuss it and get feedback.
  Related question